Ci hè una differenza trà i pannolini per adulti è i pannolini per i zitelli?

Abstract:

Da u puntu di vista di l'apparenza, i diapers per adulti sò diapers per i zitelli ingrandati 3 volte, è a circunferenza di a cintura hè incollata.L'utilizatori di i pantaloni di supportu per adulti ponu purtari direttamente senza biancheria intima.

Ancu s'è u materiale hè pocu sfarente, i diapers per adulti anu una putenza d'assorbimentu assai forte, è un sistema di chjusu di assorbimentu d'acqua istantaneu assai forte in forma di funnel.

xvwqd

Cuntenutu:

Funzione di pannolini per adulti

Un novu tipu di diaper dispunibile sviluppatu per i zitelli.Pudete mantene u vostru zitellu idratatu, mantene a pelle secca, è ùn svegliate micca in u mità di a notte per via di piscia.

Disegnu di pannolini per adulti

U disignu unicu permette più di a superficia di a pelle per esse esposta à l'aria fresca, facendu chì u zitellu si senti più còmode è più frescu.Forte capacità di assorbimentu, cù 3 strati di strati di umidità, ancu s'ellu hè u zitellu 5 volte, pò mantene a secca.Forte permeabilità di l'aria, u zitellu suda più nantu à u spinu, a banda elastica di diaper hè suave è respirabile, si stende liberamente, chì permette à a pelle di respira liberamente.Impedisce a fuga, impedisce u bordu, pò prevene a pipì di u zitellu, in particulare a piscia di u zitellu, è impedisce a fuga da i dui lati.

Quantu spessu i zitelli cambianu i so diapers?

In quantu à i diapers, assai persone pensanu à i zitelli.I nervi di u zitellu per gestisce u sistema excretory ùn sò micca abbastanza maturi per cuntrullà si, cusì i genitori preparanu diapers per i so figlioli.I diapers di i zitelli sò generalmente cambiati ogni 2-3 ore, è certi adulti anu ancu bisognu di cambià i diapers.

Quantu spessu l'adulti cambianu i so diapers?

1.Quantu spessu cambià i pannolini per adulti?Ùn hè micca sempre veru.A marca di tutti hè diversa.In generale, hè cambiatu ogni 4-5 ore, ma i diapers per adulti cù un bonu effettu di assorbimentu ùn anu micca bisognu di cambià di notte.Ma cumu per dì, analizà a situazione specifica, se l'anziani anu una grande quantità d'urina è i diapers ùn sò micca assorbenti, ponu esse rimpiazzati ogni 2 ore.Dunque, per pudè inhale ripetutamente ancu s'ellu ci hè assai urina, hè necessariu di cumprà diapers di carta cù un bonu effettu d'absorzione d'acqua.

2.Quanti millilitri di fluidu assorbe un diaper adultu?I diapers nurmali ponu esse succhiati 4-5 volte. Sicondu a quantità di l'absorzione, alcuni ponu esse rimpiazzati in u locu à un tempu, è alcuni ponu esse usatu per un bellu pezzu. tempu, un diaper cù una bona capacità di assorbimentu serà più còmuda.

3.Adult diapers sò diapers dispunibuli è unu di i prudutti di cura per adulti.Sò principarmenti adattati per i diapers dispunibuli utilizati da adulti cun incontinenza.U funziunamentu principale di i diapers per adulti hè l'assorbimentu di l'acqua, chì dipende principalmente da a quantità di polpa di fluff è di l'agentu polimeru chì assorbe l'acqua.

Cumu impediscenu à u vostru zitellu di avè un rash

1. Quandu lavate u zitellu, aduprate acqua calda invece di sapone per riduce l'irritazione lucali.

2. Se u zitellu pienghje mentre lavatu cù acqua calda, pò ancu pusà in una tazza d'acqua calda per lavà.

3. Per impediscenu chì u diaperu ùn si bagnà da u quilt, un picculu cuttuni di cuttuni è un picculu pappu di tela ponu esse posti sottu à u diaperu.Dopu ogni cambiamentu di diaper, un unguentu di barriera hè utilizatu per furmà una capa protettiva nantu à a pelle di u zitellu.

4. Sè pussibule, per piacè mantene e natiche di u zitellu esposti à l'aria per un bellu pezzu per aiutà a rash subsided.

5. Evite l'usu di u polu.U polu hè faciule d'assorbà l'acqua è indurisce, perchè ùn solu ùn pò micca mantene a secca locale, ma ancu irritate a pelle di u zitellu.

6. Quandu a pelle rompe l'acqua, applicà l'oliu d'oxidu di zincu per assorbe è prumove a crescita epiteliale.

7. Sceglite l'allattamentu per u più longu pussibule.L'allattamentu pò aumentà a resistenza di u zitellu à l'infezzione

8. Sceglite un diaper adattatu per u vostru zitellu.I diapers di cuttuni sò preferiti.


Tempu di post: 15-10-2021