Comu sceglie i pannolini per adulti

U mondu di i pannolini hè pienu di tutti i tipi di squisite.

Ci sò tante scelte di pannolini, ma ùn sò ancu micca sapè cumu sceglie.

In risposta à i prublemi di ogni ghjornu chì tutti scontranu, avemu cumpilatu cunsiglii di Q&A per aiutà à piglià megliu cura di l'anziani.

1. Ùn si pò dì a diffarenza trà i pannolini è i pantaloni pull-up

Diapers - u nome ufficiale hè i diapers in cintura, chì sò apposta per u persunale in lettu, è sò usati per a longa durata, a cirurgia, è e persone cun mobilità limitata;

Lala Pants - U nome ufficiale hè diapers-type di pantaloni, chì sò designati per imità a biancheria intima è ponu esse utilizati da e persone incontinenti chì ponu marchjà indipindente o avè a capacità di mette è toglie indipindente.

A causa di e diverse paràmetri di assorbimentu, i diapers generale sò adattati per e persone cun incontinenza moderata à severa, mentre chì i pantaloni pull-up sò adattati per e persone cun incontinenza ligera à moderata.

2. I pannolini ponu esse usatu solu da l'anziani ?

Di sicuru micca !In più di l'anziani chì anu bisognu di usà diapers per incontinenza urinaria per malatie o degradazione di a funzione fisica, certi ghjovani è di mezza età anu ancu disabilità, incapacità di esce da u lettu dopu a cirurgia, cura menstruali, cura postpartum è tempurane. incapacità à andà à u toilette (conduttori di longa distanza, staff medicale, etc.).), sceglierà di utilizà pannolini per adulti.

3. Quandu l'anziani in casa sceglie u mudellu di diapers, hè megliu o ghjustu?

Hè megliu misurà a circunferenza di l'anca di l'anziani prima, è sceglite u mudellu adattatu secondu a carta di taglia.In generale, a dimensione hè ghjustu per un cunfortu più altu, di sicuru, a taglia ghjusta pò ancu prevene efficacemente a fuga laterale è a fuga posteriore.

4. I pannolini ponu esse spartuti da l'omi è di e donne ?

Can.I pannolini generali sò unisex.Di sicuru, certi marchi seranu mudelli di l'omi è di e donne.Pudete sceglie chjaramente.

5. L'anziani in casa sguassate ogni volta chì portanu diapers, è anu da cambià i lenzuli spessu, chì hè troppu fastidiosu.

Sta quistione dipende veramente da cumu sceglite i pannolini.I criterii principali sò i seguenti per assicurà chì i diapers ghjusti ùn soffrenu micca.

①Sceglite i prudutti di pruduttori famosi è marche cun bona reputazione è cumprà da i canali regulari.

②I pannolini per adulti sò divisi in pannolini per incontinenza lieve, pannolini per incontinenza moderata è pannolini per incontinenza severa secondu u gradu di incontinenza di l'utilizatore.Dunque, per diversi gradi di incontinenza, a capacità d'assorbimentu di i pannolini hè diversu.Inoltre, a capacità di assorbimentu di i pannolini in cintura hè generalmente più grande di quellu di i pannolini.Per i pannolini di pantaloni, a capacità d'assorbimentu di i pannolini di notte hè più grande di quella di i prudutti di l'usu di ogni ghjornu, è a dimensione di a capacità d'assorbimentu di i prudutti di ogni fabricatore hè diversa.Mantene questi punti in mente quandu sceglite, è vede chjaramente per sceglie u pruduttu ghjustu.

③ Quandu compra, sceglite a taglia adatta secondu u pesu di l'utilizatore è a circunferenza di l'anca.A definizione di a dimensione di u produttu di ogni fabricatore serà diversa.Pudete riferite à u numeru marcatu fora di u pacchettu per a selezzione.

④ In più di attentu à a capacità di u pruduttu di assorbe l'acqua è di chjude l'acqua, s'ellu hè a prova di perdite, permeabilità di l'aria è altri indicatori, pudete ancu verificà s'ellu hà funzioni supplementari, cum'è deodorizazione, antibacterial, amichevule à a pelle, ecc.

⑤ Verificate a data di scadenza di i pannolini quandu compra.Ùn hè micca cunsigliatu per cumprà troppu diapers in un tempu o guardà per troppu longu.Ancu s'ellu ùn sò micca aperti, ci hè un risicu di deterioramentu è contaminazione.


Tempu di Postu: Apr-27-2022