A diffarenza trà i cuscinetti di infermiera per l'adulti è i pannolini per adulti

Sapete a diffarenza trà i cuscinetti di infermiera per adulti o i pannolini per adulti?

Cù l'accelerazione di u ritmu di a vita, u gruppu di dumanda per i pads di infermiera per adulti cuntinueghja à espansione, da e mamme chì anu bisognu di riposu in lettu, l'anziani, à e donne è i neonati durante a menstruazione, è ancu i viaghjatori di longa distanza, tutti anu bisognu di utilizà l'adulti. pads d'allattamentu.

Cos'è un Pad d'infermiera per adulti

1. Capisce ciò chì hè un pad di infermiera per adulti

U pad di infermiera per adulti hè un tipu di pruduttu di infermiera per adulti.Hè fattu di film PE, tela non-tessuta, polpa fluff, polimeru è altri materiali.Hè adattatu per e persone dopu a cirurgia in ospedali, i pazienti paralizzati è e persone chì ùn ponu micca cura di sè stessu.Cù u ritmu acceleratu di a vita, a dumanda di pads d'infermiera per adulti cuntinueghja à espansione.E mamme di riposu di lettu, l'anziani, e donne durante a menstruazione, è ancu i viaghjatori di longa distanza anu bisognu di utilizà pads d'allattamentu per adulti.

What is an Adult Nursing Pad1

2. Cumu utilizà i pads d'infermiera per adulti

I cuscinetti di infermiera per adulti sò cumunimenti usati prudutti sanitari per a cura di l'incontinenza.L'usu di cuscinetti d'infermiera hè:

A. Lasciate u paci à u latu, unfold u pad di nursing è fold it inward about 1/3, è mette nantu à a cintura di u paci.

B. Turnate u paci per chjappà nantu à u so latu è mette u latu plegatu flat.

C. Dopu à tiling, lasciate u paci à sdraia è cunfirmà a pusizioni di u cuscinettu infermiera, chì ùn pò micca solu fà u paziente riposu in u lettu cun tranquillità, ma ancu permettenu à u paci di vultà è cambià a pusizione di dorme à vuluntà. senza preoccupassi di a fuga laterale.

What is an Adult Nursing Pad2

I cuscinetti di infermiera per adulti funzionanu megliu in cumbinazioni cù diapers per adulti

I cuscinetti di infermiera per adulti ponu esse aduprati cù pannolini per adulti.In generale, dopu à mette in un diaperu adultu è stendu nantu à u lettu, avete bisognu di mette un pad di nursing adultu trà a persona è u lettu per impediscenu chì i lenzuli ùn sò micca impurtati.Qu'il s'agisse d'un pad d'allaitement adulte ou d'un diaper d'adulte, il doit avoir une grande quantité d'absorption d'eau, et l'absorption d'eau est déterminée par des perles d'absorption d'eau et du fluff pulp.

Cumu sguassate i pads d'infermiera per adulti dopu l'usu

1. Imballate i parti sporchi è umidi di u pad di infermiera in l'internu è poi processà.

2. Se ci hè un taburete nantu à u pad di l'infermiera, per piacè prima in a toilette.


Tempu di Postu: Apr-27-2022