Amparate nantu à i pannolini per adulti

I pannolini per adulti sò prudutti di l'incontinenza urinaria basati in carta, unu di i prudutti di cura per l'adulti, è sò principarmenti adattati per i diapers dispunibuli utilizati da l'adulti cun incontinenza.U funziunamentu principale di i diapers per adulti hè l'assorbimentu di l'acqua, chì dipende principalmente da a quantità di polpa di fluff è di l'agentu polimeru chì assorbe l'acqua.

I pannolini per adulti sò prudutti di l'incontinenza urinaria basati in carta, unu di i prudutti di cura per l'adulti, è sò principarmenti adattati per i diapers dispunibuli utilizati da l'adulti cun incontinenza.A maiò parte di i prudutti sò acquistati in forma di foglia è in forma di shorts quandu sò purtati.Aduprate fogli adesivi per furmà un paru di shorts.À u listessu tempu, u fogliu adesivo pò aghjustà a dimensione di a cintura per adattà à diverse forme di corpu grassu è magre.

In generale, u diaper hè divisu in trè strati da l'internu à l'esternu.A capa interna hè vicinu à a pelle è hè fatta di tela non-tessuta;a capa media hè a polpa di fluff chì assorbe l'acqua, è aghjunghje un agentu polimeru chì assorbe l'acqua;a capa esterna hè una film plastica impermeable.

Per a ghjente

Adatta à e persone cun incontinenza da moderata à severa, paralizzati in lettu, lochia puerperale, etc.

Cunsigliu di trafficu, persone chì ùn ponu micca esce à u toilette è esami d'ingressu à l'università.

Per esempiu, durante a Copa Mondiale, per affruntà l'emergenza interna mentre aspittàvanu un sediu, parechji ghjovani fanatichi chì volenu animare a squadra fora di sceglienu di cumprà pannolini per adulti.

Prestazione principale

U standard naziunale GB/T28004 stipula [1] chì i principali requisiti di prestazione di permeazione di i pannolini per adulti sò: a quantità di slippage ùn deve esse più di 30ml, a quantità di rewet ùn deve esse più di 20g, è a quantità di fuga ùn deve esse micca più grande di 20g. esse più di 0,5 g.Esigenze di deviazione di u produttu: lunghezza completa +/- 6%, larghezza completa +/- 8%, qualità di bar +/- 10%.U valore PH deve esse trà 4,0-8,0, è l'umidità di spedizione ùn hè micca più di 10%.

Features

Fornite una prutezzione prufessiunale à prova di fughe per e persone cun diversi livelli di incontinenza, in modu chì e persone chì soffrenu di incontinenza urinaria ponu gode di una vita normale è vibrante.

1.Facile da mette è toglie cum'è una vera mutanda, cunfortu è còmode.

2.U sistema unicu di aspirazione super istantanea di tippu funnel pò assorbe l'urina per 5 à 6 ore, è a superficia hè sempre secca.

3. Circunferenza di a cintura elastica è respirabile à 360 gradi, vicinu à u corpu è cunfortu, senza restrizione in u muvimentu.

4.A strata di assorbimentu cuntene fattori di suppressione di l'odore, chì ponu inibisce l'odori imbarazzanti è mantenenu frescu tuttu u tempu.

5. Morbida partizione elastica a prova di perdite, cunfortu è a prova di perdite.

Cumpetenze di scelta

Esternu

Quandu sceglite i diapers, duvete paragunà l'aspettu di i diapers è sceglie i diapers ghjustu, per ghjucà u rolu chì i diapers duveranu ghjucà.

1. Deve esse adattatu à a forma di u corpu di a persona chì porta.In particulare, i groove elastichi nantu à i peri è a cintura ùn deve esse troppu strettu, altrimente a pelle serà ferita.E dimensioni di diapers sò qualchì volta ùn sò micca esattamente uguali, è ponu varià cù diversi fabricatori è marche.Hè cunsigliatu di riferite à u numeru marcatu nantu à l'esternu di u pacchettu.

2.U disignu a prova di perdite pò impedisce chì l'urina sguassate.L'adulti anu assai urina, cusì sceglite un diaper cù un disignu a prova di perdite, vale à dì, l'orlu rialzatu nantu à a coscia interna è l'orlo a prova di perdite nantu à a cintura, chì ponu efficacemente impedisce a fuga quandu ci hè troppu urina.

3.a funzione adhesiva hè megliu.Quandu hè in usu, l'adesivo deve esse capace di aderisce à u diaperu strettu, è pò ancu esse incollatu ripetutamente dopu chì u diaperu hè unfastened.Ancu s'è u paci hè cambiatu di pusizioni nantu à a sedia à rotelle, ùn si alluntarà nè cascà.

internu

Quandu si usanu diapers, deve esse cunsideratu a particularità di e differenze di sensibilità individuale di a pelle.Dopu avè sceltu a dimensione adatta di i pannolini, i seguenti aspetti anu ancu esse cunsideratu:

1.I diapers deve esse morbidi, micca allergii, è cuntenenu ingredienti di cura di a pelle.

2.U diaper deve avè super absorption d'acqua.

3.Sceglite diapers cù alta permeabilità di l'aria.Quandu a temperatura di l'ambienti aumenta, a temperatura di a pelle hè difficiuli di cuntrullà, è se l'umidità è u calore ùn pò micca esse ventilatu bè, hè faciule di pruduce rash di calore è diaper rash.


Tempu di posta: 09-09-2022