Hè vergognosu di portà pannolini per adulti (parte 2)

Siconda, cumu sceglie un bon diaper

 

Quandu sceglite un diaperu, duvete ancu paragunà l'aspettu di u diaperu è sceglite u diaperu ghjustu, perchè ghjucà u rolu chì u diaperu deve ghjucà.

 
1.Diapers cù un disignu a prova di perdite, un bonu disignu a prova di perdite pò prevene a fuga d'urina.U disegnu di i diapers, chjamatu a prova di perdite, di solitu si riferisce à i frills rialzati nantu à l'internu di e cosce è i fronzoli a prova di perdite nantu à a cintura, chì ponu efficacemente impedisce a fuga quandu ci hè troppu urina.

       leakage

2.A fibbia di cintura hà una bona funzione di aderenza.Pò esse appiccicatu fermamente quandu in usu, è pò esse appiccicatu ripetutamente ancu dopu chì u diaper hè unfastened.

 

3.Care per a pelle sensitiva

①U materiale di u diaperu deve esse morbidu, còmode è micca allergicu;

② Bona capacità di assorbimentu è velocità di assorbimentu, senza osmosi inversa, senza grumi, senza marmellate;

③Sceglite i pannolini cù alta permeabilità di l'aria.Quandu a temperatura di l'ambienti aumenta, a temperatura di a pelle hè difficiuli di cuntrullà, è se l'umidità è u calore ùn sò micca ventilati bè, hè faciule di sviluppà rash di calore è diaper rash.

leaka            

Sè avete veramente bisognu di usà in una certa situazione, pudete vulete cuntrollà sè stessu secondu i metudi di sopra, ùn pudete micca solu coglie prudutti d'alta qualità, ma ancu risparmià soldi è pigliate detours.


Tempu di post: Jul-04-2022