Cumu riduce a perdita di vitamina durante l'elaborazione di l'alimentu per animali

Perdita di vitamini durante a trasfurmazioni di l'alimentu per animali

Per i proteini, i carbuidrati, i grassi è i minerali, a trasfurmazioni hà un effettu relativamente pocu nantu à a so biodisponibilità, mentri a maiò parte di e vitamini sò inestabile è facilmente oxidati, decomposti, distrutti, o persi, cusì a trasfurmazioni affettanu i so prudutti.Hà un impattu maiò;è in u prucessu di almacenamentu di l'alimentariu, a perdita di vitamini hè ligata à u sigillatu di u cuntainer di imballaggio, a vita di conservazione è a temperatura ambientale.

In u prucessu di extrusion è puffing, l'inattivazione di vitamini si farà, a perdita di vitamina E solubile in grassu pò ghjunghje à 70%, è a perdita di vitamina K pò ghjunghje à 60%;a perdita di vitamina di l'alimentu di l'animali extruded hè ancu relativamente grande durante l'almacenamiento, è a perdita di vitamini solubili in grassu hè più grande di quella di u gruppu B Vitamini, vitamina A è vitamina D3 sò persu à circa 8% è 4% per mese;è vitamini B sò persu circa 2% à 4% per mese.

Durante u prucessu di estrusione, 10% ~ 15% di vitamini è pigmenti sò persi in media.A ritenzione di vitamina dipende da a formulazione di materia prima, a temperatura di preparazione è di espansione, l'umidità, u tempu di ritenzione, etc. Di solitu, l'aghjunzione eccessiva hè usata per cumpensà, è a forma stabile di vitamina C pò ancu esse usata, per minimizzà a perdita di vitamina durante u processu è u almacenamentu. .

Cumu riduce a perdita di vitamini durante u prucessu?

1. Cambia a struttura chimica di certi vitamini per fà cumposti più stabili;cum'è mononitrate di tiamina invece di a so forma di basa libera, esteri di retinol (acetate o palmitate), tocopherol Sustituite l'alcohol è u fosfatatu di l'acidu ascorbic in u locu di l'acidu ascorbic.

2. Vitamini sò fatti in microcapsules cum'è un metudu.In questu modu, a vitamina hà una stabilità megliu è pò rinfurzà a dispersibilità di a vitamina in a dieta mista.I vitamini ponu esse emulsionati cù gelatina, amido è glicerina (antioxidanti sò spessu usati) o spruzzate in microcapsules, seguita da un revestimentu di amidu.A prutezzione di a vitamina durante u processu pò esse rinfurzata da più manipulazione di e microcapsule, per esempiu, per riscaldamentu per indurisce microcapsules (spessu chjamatu microcapsules cross-linked).Cross-linking pò esse realizatu da reazzioni di Maillard o altri mezi chimichi.A maiò parte di a vitamina A utilizata da i pruduttori americani di l'alimenti per animali hè microcapsules cross-linked.Per parechje vitamini B, l'asciugatura di spray hè utilizata per rinfurzà a so stabilità è formanu pulveri fluenti.

3. L'inattivazione di quasi tutte e vitamini si trova durante u prucessu di extrusion di l'alimentu per animali, è a perdita di vitamini in l'alimenti in conserve hè direttamente attribuita à a temperatura è a trasfurmazioni è a durata di ioni metalli liberi.A perdita nantu à l'asciugatura è u revestimentu (agghiuncennu grassu o dipping a superficia di u pruduttu seccu puffed) sò ancu dipende di u tempu è di a temperatura.

Durante l'almacenamiento, u cuntenutu di umidità, a temperatura, u pH è i ioni metalli attivi affettanu a rata di perdita di vitamini.Cuntene forme menu attive di minerali cum'è chelati, ossidi o carbonati ponu riduce a perdita di parechje vitamini cumparatu cù minerali in sulfate o forma libera..U ferru, u ramu è u zincu sò particularmente prominenti in a catalizazione di a reazione Fenton è a generazione di radicali liberi.Questi composti ponu scavenge radicali liberi per riduce a perdita di vitamina.A prutezzione di u grassu dieteticu da l'ossidazione hè un fattore impurtante per riduce a produzzione di radicali liberi in a dieta.L'aghjunzione di agenti chelanti cum'è l'acidu etilendiaminotetraaceticu (EDTA), l'acidu fosforicu, o antioxidanti sintetici cum'è di-tert-butyl-p-cresol à u grassu pò riduce a generazione di radicali liberi.


Tempu di post: 16-ghjugnu-2022