U fegatu di pollo hè un supplementu o una droga per l'animali

U fegatu di pollo cuntene proteini, grassu, carbuidrati, vitamina A, vitamina D, fosforu è altri ingredienti.Parechje shovelers daranu à i so animali un fegatu di pollo.Ma se cercate e cose nantu à i cani chì mangianu fegato di pollo, vi vede assai ricordi di avvelenamentu.In fatti, u mutivu hè assai sèmplice - cunsumu eccessivu.

Manghjendu fegato di pollame una volta in un certu tempu hè bonu per a salute di u vostru cane, ma se manghjate solu fegato di pollo o manghjate troppu spessu, hè una droga per u vostru cane.

 

Chì sò i periculi di u cunsumu eccessivu di fegato di pollo à l'animali?

Avvelenamentu di vitamina A:Perchè u fegato di pollo cuntene una grande quantità di vitamina A, se ùn pò micca esse scaricata in u tempu, pruvucarà l'avvelenamentu di l'accumulazione di vitamina A, causendu dolore, zoppia è perdita di denti è altre malatie.Tali malatie sò un prucessu graduali chì hè spessu difficiuli di detectà in un primu stadiu, è da quandu anu causatu danni irreversibili.

Obesità:Perchè u fegatu di pollo hè riccu in grassu è carbuidrati, l'excedente di l'energia in i cani è i misgi chì manghjanu fegato per un bellu pezzu pruvucarà l'obesità, è esse troppu grassu aumenterà l'incidenza di diabete, pancreatitis è malatie cardiovascular.

Prurito di a pelle:Ci sò parechji agenti chì prumove a crescita in l'alimentazione di pollo.A maiò parte di sti chimichi sò metabolizati da u fegatu.Per quessa, manghjendu fegato di pollo per un bellu pezzu pruvucarà allergii alimentari o avvelenamentu d'accumulazione cronica, chì pò facilmente purtà à malatie di a pelle.

Carenza di calcium:Perchè u fegatu cuntene un altu fosforu è u calciu bassu, è u fosforu hà un effettu inhibitore nantu à l'absorption di calcium, u cunsumu unicu longu di u fegato porta à a mancanza di calcium in u corpu, risultatu in rachitismo in i cani ghjovani è i misgi o rachitismo. in i cani è i misgi adulti.

Sanguinamentu:A coagulazione di u corpu necessita a participazione di calcium.Sì i cani è i misgi manghjanu u fegato per un bellu pezzu è causanu una carenza di calcium, pruvucarà una disfunzione di coagulazione, è l'hemorragia cronica o l'emorragia acuta ùn impediscenu micca facilmente l'emorragia.

Convulsioni postpartum:I cani è i misgi chì manghjanu u fegato per un bellu pezzu perdenu assai calciu per via di l'allattamentu dopu à a nascita, è e so riserve di calcium sò assai chjuchi, cusì sò propensi à l'ipocalcemia, manifestata cum'è ansante, salivazione, convulsioni è rigidità di i membri.

Ancu s'ellu manghja u fegatu per un bellu pezzu hà parechji svantaghji, ùn significa micca chì u fegatu di pollo ùn deve mai esse manghjatu.In certi casi, u fegatu di pollulu hè un bonu supplementu per i cani è i misgi, cusì chì i cani è i misgi ponu manghjà bè u fegatu di pollo?

Animali propensi à u friddu è a diarrea:L'altu cuntenutu di vitamina A in u fegatu di pollo pò esse usatu per rinfurzà a resistenza di u corpu.

Animali cù pocu appetite o malatie severa senza appetite:A bona palatabilità di u fegatu di pollo pò esse aduprata per stimulà l'appetite è ripiglià gradualmente a funzione digestiva.Assicuratevi di cuntrullà a quantità, o avete da sviluppà un cattivu abitudine di esse manghjatori picky.

Animali scarsamente nutriti, rachitici o magri:L'altu cuntenutu di proteine ​​​​di u fegatu di pollo li permette di aumentà a so nutrizione è rinfurzà u so fisicu. 

U fegatu di pollo hè riccu in nutrienti, è ùn hè micca male per l'animali per manghjà o l'utilizanu com'è supplementu in ocasioni.Tuttavia, hè cunsigliatu chì l'amichi chì anu i misgi è i cani in a so famiglia di solitu alimentanu i misgi è i cani cum'è alimentu per animali, è ponu dà à i misgi è i cani di pollo ogni 1-2 mesi.Tonic di fegatu è sangue (i cuccioli è i misgi sò più prubabile di soffre d'anemia in u stadiu di crescita).Qualchese alimentu hè u listessu, avete bisognu à capisce un principiu di moderazione, altrimenti diventerà una "droga".


Tempu di post: Jul-04-2022