Daretu à i 5,35 miliardi di pannolini per adulti: un mercatu enormu, un angulu oculatu.

I dati publichi mostranu chì a pupulazione invechjata attuale in Cina hè cresciutu à 260 milioni.Di sti 260 miliuna di pirsuni, un numeru considerableu di pirsuni sò affruntà prublemi cum'è paralysis, disabilità, è long-term lettu rest.This parte di a pupulazione chì hè incontinente per via di varii mutivi, Tutti bisognu à aduprà diapers adulti.Sicondu e statistiche di u Cumitatu di Paper Household, u cunsumu tutale di prudutti di incontinenza adulti in u mo paese in 2019 era 5,35 miliardi di pezzi, un incrementu di 21,3% annu;a dimensione di u mercatu era di 9,39 miliardi di yuan, un incrementu di 33,6% annu;a dimensione di u mercatu di l'industria di i prudutti di l'incontinenza adulta hè prevista per esse 11,71 miliardi di yuan in 2020. Un incrementu annu di 24,7%.

I diapers per adulti anu un mercatu largu, ma paragunatu cù i diapers per i zitelli, anu bisognu di un mudellu di cummerciale completamente diversu.Ci sò parechje marche chjuche è mediu, una struttura di mercatu frammentata, è un puntu di vendita unicu di produttu.Davanti à parechji prublemi in l'industria, cumu ponu l'imprese si distinguenu è riescenu i dividendi di una sucità anziana?

Chì sò i punti di dolore attuali in u mercatu di cura di incontinenza adulta?

U primu hè chì u cuncettu è a cugnizione sò più tradiziunali, chì hè ancu u puntu più grande di dolore in u mercatu attuale.

Cum'è u nostru paese vicinu, u Giappone, invechjanu assai rapidamente.A sucietà sana hè assai tranquilla per l'usu di diapers per adulti.Sentu chì quandu ghjunghjenu à questa età, anu da aduprà sta cosa.Ùn ci hè nunda cum'è faccia è dignità.Hè bè per aiutà sè stessu à risolve u prublema.

Dunque, in i supermercati giapponesi, i scaffali di diapers per adulti sò più grande di quelli di diapers per i zitelli, è a so cuscenza è l'accettazione sò ancu alta.

In ogni casu, in Cina, per via di l'influenzi culturali è cuncettuali à longu andà, l'anziani anu truvatu chì avianu filtratu l'urina, è a maiò parte di elli ùn l'admettenu micca.In u so parè, solu i zitelli filtranu l'urina.

Inoltre, assai anziani anu avutu anni difficiuli, è trovanu perdu per aduprà diapers per adulti spessu per un bellu pezzu.

U sicondu hè chì l'educazione di u mercatu di a maiò parte di e marche ferma in u stadiu iniziale.

U mercatu di l'assistenza per l'adulti hè sempre in u stadiu di l'educazione di u mercatu, ma l'educazione di u mercatu di a maiò parte di e marche hè sempre in u stadiu iniziale, solu aduprendu prestazioni basi o prezzi bassi per cumunicà cù i cunsumatori.

Tuttavia, u significatu di i diapers adulti ùn hè micca solu per risolve i prublemi più basi, ma ancu per liberà e cundizioni di vita di l'anziani.I marchi duveranu esse allargati da l'educazione funzionale à i livelli emotivi più alti.


Tempu di post: 15-10-2021