10 cose basiche à prestate attenzione quandu usanu pannolini per adulti

Per i zitelli, a cura in lettu per l'anziani hè solu un grande prublema.

adult diapers1

Chì prublemi avete scontru cù i pannolini?Si tratta di perdite d'urina, umidità o allergie?Venite à vede se queste 10 dumande vi aiutanu!

01. Ci hè una distinzione trà l'omi è e donne in diapers adulti?

I pannolini per adulti Axule sò adattati per l'omi è e donne.Tanti l'omi è e donne anziani, solu bisognu di sceglie secondu a dimensione di a cintura è i fianchi.

02. Avete ancu bisognu di attentu à a vita di a vita di u mantellu quandu utilizate diapers?

A vita di i diapers hè generalmente di 3 anni, è pò esse usata prima di a vita di a vita.Consumables cum'è diapers sò usati assai rapidamente.

03. Cumu sceglie a dimensione di diapers à u principiu?

Ogni anzianu hè diversu in u pesu è u pesu, è i zitelli devenu esse aghjustati in u tempu secondu a cundizione fisica di l'anziani.À u principiu, pudete riferite à a carta di taglia di u pruduttu o cumprà un pacchettu unicu per pruvà.Parechji anziani sò malati in u lettu, è u so pesu hè propensu à cambià.Dopu à 3-6 mesi, ponu cuntinuà à sceglie u tagliu adattatu secondu u so grassu di corpu è magre.

04. Chì cumpetenze avete quandu cambiate i pannolini ?

Turnate u paci à u lettu à u latu, è i diapers plegati sò passati da u fronte di u paci sottu à u crotch, quelli chì ùn anu micca un rivestimentu di a cintura sò nantu à l'abdomen, è quelli chì sò cun un veneer di cintura sò nantu à i buttigli.Verificate se l'adesivi di a cintura da i dui lati sò appiccicati bè, è tirate fora l'elastici frills di i pantaloni di a gamba per prevene a fuga d'urina.

05. Avete bisognu di portà i pannolini 24 ore à ghjornu ?

Invece di purtalla 24 ore à ghjornu, pudete portà vestiti di cuttuni largu per dà a vostra pelle u tempu di respira trà i movimenti intestinali.Basta à cambià i vostri pannolini usati à tempu.

06. Cumu ghjudicà u tempu di cambià i diapers?

Verificate regularmente secondu u mudellu di urinazione di ogni ghjornu.Pudete cuntrollà di novu durante a pausa di pranzu o prima di andà in lettu di notte.I diapers per adulti Aishule anu un disignu di mostra di l'urina, chì face faciule per vede s'ellu ci vole à cambià.

07. Se u diaperu ùn hè micca cumplettamente umitu, pò ancu esse purtatu?

Pruvate di rimpiazzà ogni 3 ore.I batteri di l'urina chì restanu nantu à i diapers ponu irritate a pelle.A pelle di l'anziani hè particularmente fragile, è u cuntattu prolongatu pò fà a pelle più sensible.Hè impurtante di rimpiazzà à tempu.

08. Cumu mantene e nutiche di l'anziani secchi?

Ogni diaper ùn deve esse usatu per troppu longu.Quandu cambiate i diapers, lavate i genitali è i glutei di l'anziani cù l'acqua calda, è applicà a crema di buttock appropritamente.

09. Chì duverebbe fà s’è u welt ferisce a gamba di u vechju ?

Evite di lascià l'anziani scratch the area bruised.Verificate per vede s'ellu i plegamenti à a cintura è i gammi sò tirati fora è si adattanu à u corpu.Verificate se stu tipu di diaper hè troppu chjucu per l'anziani, è applicà a medicina in modu adattatu.

10. Chì duverebbe fà si l'anziani sò allergii à i diapers ?

A pelle di l'anziani hè facilmente irritata è appartene à a pelle sensitiva.I zitelli anu da fà u travagliu di pulizia per l'anziani è applicà droghe allergii specifiche.Prestate attenzione à a respirabilità di a pelle è cambia u diaper à tempu.U diaper Aishule hè fattu di tela non-tissua molle, chì hè amichevule à a pelle è micca irritante, è a qualità è a sicurità sò garantite.


Tempu di posta: 09-09-2022